Άσκηση σελίδας 19-20
ΑΠΡΟΣΩΠΑ ΡΗΜΑΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ
φαίνεται πως είσαι μεγάλος στρατηγός
απαγορεύεται να μιλάς έτσι
πρέπει να ζήτησε εξηγήσεις
φαινόταν πως ο στρατηγός δεν μπορούσε
αποδείχτηκε πως ακόμα κι αν μάζευαν τη σοδειά
Στις παρομοιώσεις της σελίδας 20
Ο μαχαραγιάς ήταν σκληρός σαν πέτρα ή σαν βράχος
Ο σύμβουλος ήταν πονηρός σαν αλεπού ή έξυπνος σαν σαϊνι κλπ
Αφού διαβάσετε τις οδηγίες για το παιχνίδι στη σελίδα 21 θα κάνετε την άσκηση 7 στη σελίδα 22
[ είπαμε συνοπτική υποτακτική και προστακτική είναι του Αορίστου]
Ακόμα θέλω να μου περιγράψετε τη γιαγιά σας σύμφωνα με το παρακάτω σχεδιάγραμμα.
Στην αρχή για την περιγραφή ενός προσώπου γράφουμε το όνομα, την ηλικία του, την καταγωγή του και τη σχέση που έχω μαζί του [ π.χ η μητέρα του πατέρα μου]
Μετά περιγράφουμε τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του
Ανάστημα: ψηλός, γεροδεμένος, αδύνατος
Χαρακτηριστικά προσώπου: γαλανομάτης, μελαχρινός, αμυγδαλωτά
μάτια, ρυτίδες έκφρασης, φακίδες
Χαρακτηριστικές κινήσεις
Τρόπος ομιλίας: γλυκομίλητος, αυστηρός
Ντύσιμο
Μετά από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά περιγράφουμε το χαρακτήρα του
Προτερήματα και Ελαττώματα: έξυπνος, ευγενικός, νευρικός, επιπόλαιος, αυστηρός, χαρούμενος, έμπιστος, εξυπηρετικός, εγωιστής, ταλαντούχος,
Ακόμα λέμε αν έχει κάποια ασχολία που της αρέσει να κάνει
Στη συνέχεια αναφέρουμε κάποιο περιστατικό που έζησα μαζί της και το θυμάμαι ακόμα.
Τέλος γράφω τα συναισθήματά μου γι' αυτήν
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑσυμπάθεια, συμπόνια, ευγνωμοσύνη, εμπιστοσύνη, αγάπη, ενδιαφέρον
*** Θάθελα να μου πείτε ποιοι από σας έχετε κάμερα είτε από laptop , tablet ή κινητό ώστε να μπορούμε να συνδεθούμε. Μπορείτε να απαντήσετε είτε στο mail είτε στα σχόλια από κάτω.
Αυτό παιδιά το ζητάω μήπως και μπορέσουμε να κάνουμε σύνδεση για να κάνουμε κάποια μαθήματα μέσω της δωρεάν πλατφόρμας του Υπουργείου. Κι εγώ δεν ξέρω πολλά , αλλά μαζί θα μάθουμε πως λειτουργεί.Ελπίζω...
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ
ΑΠΡΟΣΩΠΑ ΡΗΜΑΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ
φαίνεται πως είσαι μεγάλος στρατηγός
απαγορεύεται να μιλάς έτσι
πρέπει να ζήτησε εξηγήσεις
φαινόταν πως ο στρατηγός δεν μπορούσε
αποδείχτηκε πως ακόμα κι αν μάζευαν τη σοδειά
Στις παρομοιώσεις της σελίδας 20
Ο μαχαραγιάς ήταν σκληρός σαν πέτρα ή σαν βράχος
Ο σύμβουλος ήταν πονηρός σαν αλεπού ή έξυπνος σαν σαϊνι κλπ
Αφού διαβάσετε τις οδηγίες για το παιχνίδι στη σελίδα 21 θα κάνετε την άσκηση 7 στη σελίδα 22
[ είπαμε συνοπτική υποτακτική και προστακτική είναι του Αορίστου]
Ακόμα θέλω να μου περιγράψετε τη γιαγιά σας σύμφωνα με το παρακάτω σχεδιάγραμμα.
Στην αρχή για την περιγραφή ενός προσώπου γράφουμε το όνομα, την ηλικία του, την καταγωγή του και τη σχέση που έχω μαζί του [ π.χ η μητέρα του πατέρα μου]
Μετά περιγράφουμε τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του
Ανάστημα: ψηλός, γεροδεμένος, αδύνατος
Χαρακτηριστικά προσώπου: γαλανομάτης, μελαχρινός, αμυγδαλωτά
μάτια, ρυτίδες έκφρασης, φακίδες
Χαρακτηριστικές κινήσεις
Τρόπος ομιλίας: γλυκομίλητος, αυστηρός
Ντύσιμο
Μετά από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά περιγράφουμε το χαρακτήρα του
Προτερήματα και Ελαττώματα: έξυπνος, ευγενικός, νευρικός, επιπόλαιος, αυστηρός, χαρούμενος, έμπιστος, εξυπηρετικός, εγωιστής, ταλαντούχος,
Ακόμα λέμε αν έχει κάποια ασχολία που της αρέσει να κάνει
Στη συνέχεια αναφέρουμε κάποιο περιστατικό που έζησα μαζί της και το θυμάμαι ακόμα.
Τέλος γράφω τα συναισθήματά μου γι' αυτήν
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑσυμπάθεια, συμπόνια, ευγνωμοσύνη, εμπιστοσύνη, αγάπη, ενδιαφέρον
*** Θάθελα να μου πείτε ποιοι από σας έχετε κάμερα είτε από laptop , tablet ή κινητό ώστε να μπορούμε να συνδεθούμε. Μπορείτε να απαντήσετε είτε στο mail είτε στα σχόλια από κάτω.
Αυτό παιδιά το ζητάω μήπως και μπορέσουμε να κάνουμε σύνδεση για να κάνουμε κάποια μαθήματα μέσω της δωρεάν πλατφόρμας του Υπουργείου. Κι εγώ δεν ξέρω πολλά , αλλά μαζί θα μάθουμε πως λειτουργεί.Ελπίζω...
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου