Οι απαντήσεις των προβλημάτων
1.Τα 20 λεπτά είναι το 1/3 της ώρας. Άρα για να βρω το μέρος της διαδρομής που έχει κάνει κάνω πολ/μο
24 . 1/3= 24/3 -8 χμ
2. Από τα 653 παιδιά της κατασκήνωσης αφαιρώ 73 αγόρια
653-73=580
Τώρα τα αγόρια είναι ίσα με τα κορίτσια άρα διαιρώ με το 2
580:2=290
Άρα τα κορίτσια είναι 290. Τα αγόρια στην αρχή ήταν 290+73=363
ΓΛΩΣΣΑ
Ο ευγενής υπάλληλος οι ευγενείς υπάλληλοι
του ευγενούς υπαλλήλου των ευγενών υπαλλήλων
τον ευγενή υπάλληλο τους ευγενείς υπαλλήλους
- [ευγενή] υπάλληλε - [ευγενείς] υπάλληλοι
Η συνεπής μαθήτρια οι συνεπείς μαθήτριες
της συνεπούς μαθήτριας των συνεπών μαθητριών
τη συνεπή μαθήτρια τις συνεπείς μαθήτριες
- [ συνεπή] μαθήτρια - [ συνεπείς] μαθήτριες
Το ευτυχές γεγονός τα ευτυχή γεγονότα
του ευτυχούς γεγονότος των ευτυχών γεγονότων
το ευτυχές γεγονός τα ευτυχή γεγονότα
- [ ευτυχές] γεγονός [ ευτυχή] γεγονότα
Η Κλητική των επιθέτων δε χρησιμοποιείται
1.Τα 20 λεπτά είναι το 1/3 της ώρας. Άρα για να βρω το μέρος της διαδρομής που έχει κάνει κάνω πολ/μο
24 . 1/3= 24/3 -8 χμ
2. Από τα 653 παιδιά της κατασκήνωσης αφαιρώ 73 αγόρια
653-73=580
Τώρα τα αγόρια είναι ίσα με τα κορίτσια άρα διαιρώ με το 2
580:2=290
Άρα τα κορίτσια είναι 290. Τα αγόρια στην αρχή ήταν 290+73=363
ΓΛΩΣΣΑ
Ο ευγενής υπάλληλος οι ευγενείς υπάλληλοι
του ευγενούς υπαλλήλου των ευγενών υπαλλήλων
τον ευγενή υπάλληλο τους ευγενείς υπαλλήλους
- [ευγενή] υπάλληλε - [ευγενείς] υπάλληλοι
Η συνεπής μαθήτρια οι συνεπείς μαθήτριες
της συνεπούς μαθήτριας των συνεπών μαθητριών
τη συνεπή μαθήτρια τις συνεπείς μαθήτριες
- [ συνεπή] μαθήτρια - [ συνεπείς] μαθήτριες
Το ευτυχές γεγονός τα ευτυχή γεγονότα
του ευτυχούς γεγονότος των ευτυχών γεγονότων
το ευτυχές γεγονός τα ευτυχή γεγονότα
- [ ευτυχές] γεγονός [ ευτυχή] γεγονότα
Η Κλητική των επιθέτων δε χρησιμοποιείται
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου